دسته‌بندی نشده

دنیای نخ و نقشه

تولیدی فرش عزیزی

امروز ما قصد داریم شما را به دنیای زیبای نخ و نقشه ببریم و از دلایل شروع کار، مزایای این کار و دشواری های این کار و چگونه موفق شدن در این راه با شما صحبت نماییم پس با ما همراه باشید.

نخ و نقشه آماده بافت چیست

در ابتدا بهتر است شما با نخ و نقشه آماده تا حدودی آشنا شوید. نخ و نقشه آماده بافت یا بسته نخ و نقشه، به پکیج کامل مورد نیاز یک بافنده برای بافت فرش دستی گفته می شود. معمولا نخ ها به مقدار مورد نیاز یک عدد فرش در رجشمار مشخص در بسته گذاشته شده و نقشه به صورت شطرنجی، کدبندی یا فایل صوتی در بسته موجود است. تمامی محصولات نخ و نقشه عزیزی دارای راهنمای آسان جهت سهولت کار هنرجو می باشد. شما می توانید با استفاده از بسته های نخ و نقشه عزیزی زیبا ترین فرش را با دست های خود پدید آورید.

دلایل شروع کار

قبل از شروع کار بهتر است انگیزه خود را از شروع این کار مشخص نمایید تا در ادامه کار خسته نشوید.

 درآمدزایی

اگر قصد شما از این کار میلیاردر شدن می باشد بهتر است همین حالا خواندن این مقاله را متوقف نمایید. نخ و نقشه و سایر کار های هنری در وهله اول عشق و صبر می خواهد، اگر شما این دو را در خود می بینید، مطمعن باشید با گزاشتن وقت می توانید درآمد بسیار خوبی را برای خود رقم بزنید. 

 سرگرمی و کار هنری

چه بهتر از این می باشد که شما برای سرگرمی و کار هنری خود، بسته های نخ و نقشه را تهیه نمایید و طرحی زیبا برای خود و عزیزانی که دوست دارید پدید آورید. شما می توانید با کم ترین هزینه کار های هنری خود را خلق نمایید، آن ها را برای فروش بگذارید یا به عزیزان خود هدیه دهید.

تولیدی فرش عزیزی

تولیدی فرش عزیزی

 

مشکلات در حین بافت و بعد از خرید

.
برای این که هر کاری را شروع نماییم بهتر است با سختی های آن قبل از شروع کار آشنا شویم تا در ادامه کار به مشکل بر نخوریم

فروشندگان نا معتبر

در بازار فروشندگان زیادی اقدام به فروش نخ و نقشه می نمایند، برخی با قیمت خیلی ارزان اقدام به فروش نخ و نقشه می کنند که باعث می شود مشتریان زیادی را جذب نماییند، اما مسئله ای که وجود دارد مسئله  هیچ چیز ارزان بی علت نمی باشد هست. همواره نخ و نقشه ای را تهیه نمایید که با کیفیت باشد از بسته اولیه، راهنما، تا در آخر کار زمانی که صرف نموده اید با پدید آوردن تابلویی زیبا و فروش آن با قیمت خوب جبران ش.د.

کمبود نخ در حین بافت

کمبود نخ از جمله مسائلی می باشد که در وسطای راه ممکن است برای افراد پیش آید، در بعضی از مواقع این مشکل بخاطر خرید از شرکت های نا معتبر و همچنین گم شدن نخ ها بنا به هر دلیلی توسط شما می باشد. در تمامی محصولات عزیزی طول متوسط هر گره به صورت شفاف نوشته شده است و برای مشکل بر نخوردن مشتری نخ های اضافی قرار داده شده است علاوه بر این شما بنا به هر دلیلی نخ کم آوردید می توانید از پشتیبانی ما اقدام با تامین نخ نمایید.

کمبود نقشه

با تهیه محصولات عریزی دیگر نگران کمبود نقشه نباشید. در صورت کمبود نقشه یا گم شدن آن ها، می‌توانید مشکل را حل نمایید و فایل اصلی نقشه خود را بدست آورید. جهت خرید نخ و نقشه بنا بر سلیقه خود می توانید از فروشگاه آنلاین ما دیدن فرمایید و اقدام به خرید نمایید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *