آموزش بافت قالی

یادگیری بافت قالی مانند هر حرفه ی دیگر نیازمند گذراندن یک سری دوره آموزشی می باشد. هر فرد علاقمند به یادگیری می تواند با مراجعه به ما، در جلسات آموزشی شرکت کند. مراحل انجام کار، هروز طی 1 الی 3 ساعت آموزش داده می شود. طی این دوره هر بافنده مهارت گره زدن نخ، نقشه خوانی و چله کشی را آموزش می بیند. در پایان دوره آموزش بافت ، اگر به هر دلیل آمادگی کافی کسب نکردید، می توانید با درخواست و تقاضای خود برای رفع اشکالات در جلسات اضافی شرکت کنید، این جلسات هیچ هزینه اضافی نخواهد داشت. انجام کار بسیار آسان می باشد و پس از پایان دو هفته به طور کامل آماده می شوید و می توانید شروع به بافت قالی خود کنید.

1222

راهنمای خرید نخ و نقشه
___________________________

برای بافتن فرش یا تابلو فرش باکیفیت باید از بهترین رنگرز ، بهترین طراحی ها و بهترین نوع نخ پشم یا ابریشم استفاده شود تا در نهایت فرش یا تابلوفرش به راحتی به فروش برسد. برای خرید نخ و نقشه این اطمینان را به شما می دهیم که محصولات ما با بهترین کیفیت و طراحی عالی  توسط  رنگرزها و طراحان ماهر در سردرود  تبریز آماده می شوند و به راحتی به فروش می رسد.

آموزش قالی بافی در اندیشه | تابلو فرش | فرش بافی
_______________________________________________

آموزش قالی بافی در شهر اندیشه، توسط تولیدی فرش عزیزی و طی برگزاری یک دوره ی آموزشی برگزار می گردد. علاقه مندان ساکن این منطقه می تواند برای آموزش بافت فرش در اندیشه، با مجموعه عزیزی تماس بگیرند. جلسات آموزش قالی بافی در اندیشه و در آموزشگاه عزیزی برگزار می گردد. حضور در جلسات آموزش بافت فرش یا تابلوفرش در اندیشه، می تواند شروع کسب درآمدی خوب در خانه، برای شما به شمار آید.

آموزش قالی بافی در شهریار | تابلو فرش | فرش بافی
_______________________________________________

آموزش قالی بافی در شهریار، برای تعلیم هنرجویان گرامی امکان پذیر می باشد. جلسات آموزشی، توسط تولیدی فرش عزیزی و طی دو الی سه هفته برگزار می گردد. برای حضور در جلسات آموزش بافت فرش در شهریار، می توانید با مجموعه عزیزی تماس بگیرند. پس از سپری کردن دوره آموزش بافت فرش در شهریار، امکان فعالیت شما به عنوان بافنده فرش و کسب درآمد مهیا می گردد. 

آموزش قالی بافی در فردیس | تابلو فرش | فرش بافی
______________________________________________

آموزش قالی بافی در فردیس، توسط تولیدی فرش عزیزی برای ساکنین این منطقه برگزار می گردد. هر فرد علاقمند می تواند با مراجعه به آموزشگاه ما، در جلسات آموزش بافت فرش یا تابلوفرش شرکت کند. مهارت های قالی بافی در فردیس، هر روز طی 1 الی 3 ساعت آموزش داده می شود. در پایان دو هفته آموزش، شما به راحتی می توانید با بافت فرش یا تابلوفرش در خانه ی خود و در منطقه فردیس، کسب درآمد کنید.

7

فرش و تابلو فرش
________________

هر فرش یا تابلوفرش که با رنگرزی خوب، طراحی عالی و به طور دقیق پیاده سازی شود. بدون شک روی دست بافنده نمی ماند و به راحتی به فروش می رسد. کسانی که طرح یا نقشی را از ما خریداری کرده اند، محصولات ما را با دیگر شرکت ها مقایسه می کنند و می فهمند کیفیت کار ما اصلا قابل مقایسه با جای دیگر نمی باشد. طرح ها و کارهای ما با کیفیت بالایی که دارند به راحتی به فروش می رسد.

قیمت نخ و نقشه
____________________

قیمت نخ و نقشه هر نقش قالی، به کیفیت نخ مصرفی، تعداد نخ ابریشمی و ابعاد آن بستگی دارد. که با در نظر گرفتن این ویژگی ها برای هر کد قیمت گذاری انجام می شود و به فروش می رسد. طبیعتا هر چقد کیفیت نخ و نقشه ی یک فرش یا تابلو فرش بالاتر باشد قیمت آن بیشتر است.

13970602000453_Test_PhotoI

پرداخت فرش یا تابلو فرش
________________________

بعد از گذراندن دروه ی آموزش بافت قالی، بافنده ها شروع به بافت فرش یا تابلو فرش خود می کنند. زمانی که بافت فرش به اتمام می رسد. بافنده کار خود را به ما تحویل می‌دهد و ما عمل پرداخت فرش یا تابلوفرش بافته شده را در سردرود تبریز انجام می دهیم. تمام مراحل پرداخت توسط یک پرداخت کننده ماهر انجام می شود و محصول دوباره با پست برای ما ارسال می شود.